mandag 15. mars 2010

laget meg "Hønsenetting" tavle



Har så lenge gått rundt å fundert på å lage meg en slik tavle med netting, synes de er så utrolig stilige.
Hadde egentlig lyst å bruke gammelt vindu, men det har jeg ikke i farten, så fant meg en hvit stor ramme som de hadde på tibud på Skeidar, og satte igang, den har fått et lag hvir spray siden det var litt gjennomskinn av treverket på den, åsså har jeg brukt litt krakelerings maling her og der for at den skal se gammel ut!

Slenger med noen bilder av gangen i samme slengen, der tavla foreløpig har fått plass! vi skal jo snart pusse opp masse, så da får vi ny gang også. Men slik ser den jo ut nå =) Hattehylla og benken hadde forresten brune kurver, de fikk også smake lakkboksen herom dagen!

.

5 kommentarer:

  1. så fin gang du har!! Masse nydelige detaljer!!
    Ha en fin kveld : )

    SvarSlett
  2. glømte å spørre....hvor har du kjøpt hønse- netting? Fikk nemmelig lyst å "stjele" den ideen ; )

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. kjøpte sånn diger rull på biltema faktisk, tror det var 10m jeg.. hehe.. til 89,-

    SvarSlett
  5. Så utrolig mye flott :-)
    Flink du er:-)

    klemmer

    SvarSlett