søndag 14. oktober 2012

Kommer jeg igang igjen?

Ja, da var vi her igjen. Sist jeg blogget var i april og hadde jo også da store planer om å klare å opprettholde bloggingen, men den gang ei. 

Vi driver fortsatt med oppussingen og påbygget er snart ferdig, men siden vi gjør alt selv så tar det lang tid.. så har ikke noe spesielt nytt å blogge om enda, så da får dere se noen søte detaljer innenfra så lenge :)

Enjoy!


Bilder av gullungene mine i to gamle brune rammer som jeg kun har malt og pusset ned.
Skoene er sambo sin gamle babysko :)




Her er selvfølgelig alt fra butikken min Sjarmerende Rom :)
Sjarmerende Rom på Facebook




Blider av barna, på lerret, som jeg har laget selv.
Bildene er tatt hos "strand"fotograf (som jeg kaller di) i Tyrkia.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar